* * * * * *
4,9 (5) Klantenmeningen
Betaalmethoden:
phone 024-8080291

Klachtenformulier

Als je klachten hebt over de door ons geleverde goederen, laat het ons dan weten via het volgende contactformulier. Zodra we je klacht hebben ontvangen, zullen we deze direct in behandeling nemen en telefonisch of per e-mail contact met je opnemen, meestal binnen 24 uur op werkdagen.

Om een klacht te registreren, vul je je adresgegevens correct in op het formulier. Om ervoor te zorgen dat je klacht snel wordt verwerkt, moet je ook het juiste transactienummer en producttype invullen.
LET OP: Om een snelle verwerking te garanderen, vragen we je vriendelijk om goederen pas terug te sturen na overleg met ons serviceteam.

Klachten

Naam:

Adres:

Postcode Plaats:
 

e-mail:

(als je wilt dat we per e-mail antwoorden)

Telefoon:

(als je teruggebeld wilt worden)

Vink het selectievakje aan als je een callback wilt.

Soort product:

({b} Bijvoorbeeld: gordijn, zonnescherm, plisségordijn, {rollo} enz.)

Transactienummer:

(het factuur-/bestelnummer)

Contactpersoon:

(als je al contact hebt gehad met een van onze medewerkers)

Bescherming tegen spam:
(Klik hier ' 158 ' (zonder aanhalingstekens).

Reden voor de klacht

Verkeerd geleverde goederen
Goederen defect / defect

In het geval van defecte goederen kan je klacht alleen in behandeling worden genomen met een gedetailleerde beschrijving van het defect. Zonder deze informatie is het niet altijd mogelijk om een snelle en goede afhandeling te garanderen.

↑
  • Home
  • Producten
  • Filters
  • Service