★ ★ ★ ★ ★ ★
4,9 (5) Témoignages de clients
TESTUMGEBUNG !
Show Translation
Betaalmethoden: Carte Bancaire PayPal
Verzenden: DPD

Klachten- en retourengids

Onderwerpen:

Defecte en gebrekkige producten

Ondanks zorgvuldige controles kunt u een onjuist of gebrekkig product ontvangen

  • Markeer de fout indien mogelijk (plakband e.d.)

Om ervoor te zorgen dat klachten snel worden verwerkt, verzoeken we je om ze van tevoren aan te melden via ons klachtenformulier

Alle gespannen plisségordijnen hebben een bepaalde "voorspanning"

.

Hierdoor lijkt het alsof de plisségordijnen mogelijk een paar centimeter te kort zijn geproduceerd (hoogtemeting). Deze indruk ontstaat vooral als je de plisségordijnen gewoon tegen het raam houdt - zonder ze vast te maken.

Voordat je klaagt dat het product te kort is, installeer dan altijd eerst de plisségordijnen - deze kunnen enkele centimeters worden uitgerekt en daardoor passen.

Retourneert indien niet tevreden

We willen dat je tevreden bent met onze producten. Als je niet tevreden bent met de producten die we hebben geleverd, kun je ze binnen de aangegeven periode zonder opgaaf van reden terugsturen of ruilen .

  • Geretourneerde goederen kunnen alleen worden terugbetaald/geruild als ze nog verkoopbaar zijn
  • .
  • Houd er rekening mee dat aangepaste producten zijn uitgesloten van het ruil-/retourbeleid in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden.
Om ervoor te zorgen dat retourzendingen snel worden verwerkt, verzoeken wij u deze vooraf aan te melden via ons annuleringsformulier

Transportschade

Controleer elke zending onmiddellijk om er zeker van te zijn dat deze intact is. Als het pakket beschadigd is of gerepareerd met plakband van de vervoerder, klaag dan onmiddellijk over de schade bij de bezorger en laat deze klacht schriftelijk bevestigen. Weiger bij twijfel het pakket en neem contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat er zo snel mogelijk een vervangend pakket wordt verstuurd. Als een artikel beschadigd is ondanks dat het pakket intact is, neem dan contact met ons op voordat

je het

terugstuurt

.

Reparatieopdrachten

Als een van je bij Window-Fashion.nl gekochte artikelen beschadigd is, is het vaak mogelijk om de schade zelf te repareren. Wij geven het product graag door aan onze kledingafdeling voor reparatie. Ook hier geldt dat vooraf telefonisch overleg gewenst is. Op verzoek kunnen we je een kostenraming geven. Stuur ons reparatieopdrachten en klachten alleen in schone staat

.

Kontakt

Window Fashion
Cornelis Zillesenlaan 90
1086 ZK Amsterdam
Pays Bas

Tel.: 0366884414 Werktags: 8.00 - 19.00 Uhr
Internet: WWW.WINDOW-FASHION.NL
E-Mail: service-client@window-fashion.fr

↑
  • Start
  • Producten
  • Filters
  • Service